Knekt fot, dag 4 & 5

God damn. Hadde jo vært hos Anette de siste dagene, så jeg hadde glemt at det så ut som et bomba horehus hjemme hos meg. Hadde jeg kunnet gå hadde jeg nok bare 

… Men ikke kunne jeg gå og ikke kunne jeg la det se ut som det gjorde når Karoline kom hjem fra ferie sannsynligvis før jeg kom hjem fra Pappa. Så jeg ryddet og ryddet og jeg brukte seriøst hele dagen. Aner dere hvor slitsomt det var eller? IMG_5404

Okei jeg så kanskje litt på Yes to the Dress også, jeg er vel ikke laget av stein heller. Og så måtte jeg rekke flyet. Det var desverre helt umulig å dokumentere fordi det seriøst var såvidt jeg rakk det. De ropte meg opp TO ganger, jeg holdt på å dævve av flauhet. MEN HVA FAEN TENKER DE DA?! Jeg humpet rundt på krykker og det var seriøst EI MIL til gaten. EI MIL JA!!! Og ikke nok med det, men da jeg kom på flyet måtte jeg sitte sammen med han her.

IMG_5420

Og ikke at det egentlig var noe sånn veldig galt med akkurat han, men HAN TOK SERIØST BEGGE ARMLENENE! Altså, når du har noen med fuckings gips ved siden av deg, da ofrer du faen meg et armlene. På en toseters i et widerøe-fly liksom. Skjerpings. Ja, jeg var misfornøyd.

IMG_5422

Så kom jeg ENDELIG frem da. Albuene mine klarte nesten ikke bære meg fordi jeg ikke hadde fått hvilt. Papps henta meg. IMG_5425

Siden da har jeg laget samme middag to dager på rad. Har nemlig nettopp lært meg å lage en saftig kyllingfilét. E-N-D-E-L-I-G!!IMG_5430

Også har jeg spist veldig mye bær. Så mye bær at jeg har vondt i magen egentlig. But hello, alt kommer fra hagen. Det må bare skje. Det skjer. Det kommer til å skje i morgen også.IMG_5429 IMG_5455

Men dere må ikke misforstå altså. Jeg har sovet masse her også. Som en stein, om jeg skal si som sant er. IMG_5435 IMG_5438 IMG_5437

Så dro vi til Kristiansand i dag for enukerskontroll (lol høres ut som jeg har fått et barn), og for å legge på ny gips. Gjett hvor raske de var med køen der da.IMG_5451  Men alt var verdt det in the end, FOR SE GIPSEN MIN DA!!!!IMG_5457

Heheheh den er kjemperød! …. Også kjøpte Pappa iskremmaskin. Tror han hadde glemt at både jeg og han er på diett.

IMG_5461

Usympatisk. Si fra hvis dere vet om noe sunnifisert is man kan lage i ismaskin, da blir jeg ekstreeemt happy kjenner jeg. Natt nå. Jesus, i går natt drømte jeg om skolestart.

Lord have mercy.

3 tanker på “Knekt fot, dag 4 & 5

  1. Kan du trene overkropp eller er det ingen trening på deg på seks uker? :/
    Hvordan får det med Ove? Har han holdt seg vekke? Jeg sliter med akkurat det samme,og gikk på en saftig smell her forleden! Hjelper å bla tilbake i bloggen din og lese da.. Kan relatere meg så kraftig mye til det du sier.. Når folk whiner over en sjokolade for mye, så har jeg raidet fem plater pluss fjorten rundstykker med nugatti liksom,,

  2. Huff jeg føler med deg frøken… Armlene-bastards havner jeg også alltid ved siden av på fly. Helst også de som snorker i tillegg. Jeg har et ønske om videoblogg fra deg! Ser for meg at det hadde vært hysterisk vittig 😀

Legg igjen en kommentar