100% forsinka svar på spørsmålsrunde (vlog)

Her har dere svar på noen av spørsmålene fra spørsmålsrunden jeg hadde for omtrent ti år siden. Neste gang lover jeg å ikke ta det på video, det var MYE kjedeligere å se på enn jeg trodde, men se hvis dere vil liksom.

I tillegg til dette har jeg fått veldig mange kommentarer, mail og PM på facebooksiden min om spørsmål om overspising og alt som henger sammen med Ove (my one and only Ove dere, for et kjærlighetsforhold ass). Alt jeg har skrevet om overspising finner du under kategorien «confessions». Dere som har spurt meg på facebook og i kommentarfeltet har fått svar enten på mail eller direkte på facebook. Det er mye jeg kan si, men husk at alt her inne baserer seg på egne erfaringer og målsettinger.

Ellers laget vi et gigantisk kryss i taket dere, for jeg har ikke tatt en eneste smertestillende i dag. Og jeg laget en SINNSYK bakt potet til middag i dag. Linnisfitness ville vært stolt. Men jeg tok ikke bilde altså, har jo vært nok klein blogger for hele fitnessindustrien allerede i dag, så tok ikke sjansen.

6 tanker på “100% forsinka svar på spørsmålsrunde (vlog)

Legg igjen en kommentar